Annonskampanj för Akademibokhandeln: Guldmedalj till nybörjarläsare

Barn som just lärt sig läsa behöver massor av övning för att få flyt i läsningen. Akademibokhandeln lanserade Läsborgarmärket för att uppmuntra nybörjarläsarna att fortsätta öva.

Detail Produktionsbyrå fick uppdraget att ta fram en annonskampanj för Läsborgarmärket med föräldrar som målgrupp. Och vilka är bättre lämpade att berätta om märket än dem som just tagit det? Vi intervjuade barn som nyligen tagit Läsborgarmärket. Här ser du resultatet av den första intervjun, som är första delen i annonskampanjen.

case image

Flera projekt i samma kategori

Cashback-kampanjer för Nikon


Detail har tagit fram allt kampanjmaterial till Nikons cashback-kampanjer i Sverige, Norge, Finland och de baltiska länderna.

Coffee table-bok om Haninge kommuns kulturmiljöer


Coffeetable-bok som uppmärksammar Haninge kommuns speciella kulturmiljöer.

Kulturfolder för Östhammars kommun


Folder för Östhammar kommuns kulturvecka och höstlov.

Bris idolkortskampanj


Detail Produktionsbyrå fick äran att ta fram Bris idolkortskampanj – en återkommande kampanj med nya idoler varje år sedan 1997.

Kontakta oss!

Telefon: 08-588 82 550 • E-post: info@detailproduktion.se • Adress: Medborgarplatsen 4, 6 tr, 118 26 Stockholm

Ska vi kontakta dig?