Koncept till färdiga rätter för Axfood

Detail fick i uppdrag att ta fram ett koncept för Axfoods nya sortiment av färdiga rätter. I uppdraget ingick att ta fram varumärkets namn, logotyp, tagline, produktförpackningar och en varumärkesplattform.

Arbetet resulterade i varumärket Redo, med färdigrätter som säljs på Hemköp och Willys. Detail tog även fram illustrationer och mönster till förpackningarna, tradematerial som kuponger, vippor och golvdekaler samt annonser till lanseringen.

case image
case image
case image
case image
case image
case image

Flera projekt i samma kategori

Cashback-kampanjer för Nikon


Detail har tagit fram allt kampanjmaterial till Nikons cashback-kampanjer i Sverige, Norge, Finland och de baltiska länderna.

Butikskommunikation för Tavernina


När Taverna Brillo lanserade sitt nya koncept för fast slow food – Tavernina – tog Detail fram butikskommunikationen.

Koncept till färdiga rätter för Axfood


Detail fick i uppdrag att ta fram ett koncept för Axfoods nya sortiment av färdiga rätter.

Årets lansering – Viruseptin för Karo Pharma


När KaroPharma lanserade sin mun- och nässpray mot förkylning – Viruseptin – fick Detail uppdraget att ta fram allt material som behövdes.

Kontakta oss!

Telefon: 08-588 82 550 • E-post: info@detailproduktion.se • Adress: Medborgarplatsen 4, 6 tr, 118 26 Stockholm

Ska vi kontakta dig?