Koncept till färdiga rätter för Axfood

Detail fick i uppdrag att ta fram ett koncept för Axfoods nya sortiment av färdiga rätter. I uppdraget ingick att ta fram varumärkets namn, logotyp, tagline, produktförpackningar och en varumärkesplattform.

Arbetet resulterade i varumärket Redo, med färdigrätter som säljs på Hemköp och Willys. Detail tog även fram illustrationer och mönster till förpackningarna, tradematerial som kuponger, vippor och golvdekaler samt annonser till lanseringen.

case image
case image
case image
case image
case image
case image

Flera projekt i samma kategori

Butikskommunikation för Tavernina


När Taverna Brillo lanserade sitt nya koncept för fast slow food – Tavernina – tog Detail fram butikskommunikationen.

Logotyp, grafisk profil och förpackning till Kostersalt


Lansering av flingsalt tillverkat på Västkusten.

Film om digitalisering för Haninge kommun


Detail tog fram en film om digitaliseringen i Haninge kommun i samarbete med filmproduktionsbolaget MBP.

Cashback-kampanjer för Nikon


Detail har tagit fram allt kampanjmaterial till Nikons cashback-kampanjer i Sverige, Norge, Finland och de baltiska länderna.

Kontakta oss!

Telefon: 08-588 82 550 • E-post: info@detailproduktion.se • Adress: Medborgarplatsen 4, 6 tr, 118 26 Stockholm

Ska vi kontakta dig?