Koncept till färdiga rätter för Axfood

Detail fick i uppdrag att ta fram ett koncept för Axfoods nya sortiment av färdiga rätter. I uppdraget ingick att ta fram varumärkets namn, logotyp, tagline, produktförpackningar och en varumärkesplattform.

Arbetet resulterade i varumärket Redo, med färdigrätter som säljs på Hemköp och Willys. Detail tog även fram illustrationer och mönster till förpackningarna, tradematerial som kuponger, vippor och golvdekaler samt annonser till lanseringen.

Flera projekt i samma kategori

Skyltar och broschyr för Akademibokhandelns pennor


Akademibokhandeln ville lyfta pennsortimentet i sina butiker, och Detail Produktionsbyrå fick i uppgift att ta fram butiksskyltar och en broschyr som guidar kunderna genom sortimentet.

Logotyp och grafisk profil för Östhammars kulturskola


När Östhammars Kulturskola ville stärka sin grafiska identitet med en logotyp och en grafisk profil fick Detail uppdraget.

Julkampanj för Akademibokhandeln


En bok är inte bara en bok. Det ville vi lyfta fram i Akademibokhandelns julkampanj.

Julkampanj för Nikon


Nikon firade in julen med generösa erbjudanden på flera uppkopplade kameror.

Kontakta oss!

Telefon: 08-588 82 550 • E-post: info@detailproduktion.se • Adress: Medborgarplatsen 4, 6 tr, 118 26 Stockholm

Ska vi kontakta dig?